Retur- og Refusionspolitik

GreensBlomster garanterer, at en blomsterhilsen leveret gennem GreensBlomster er frisk ved modtagelsen, at udbringning sker på den ønskede dag og at værdien af blomsterne svarer til det bestilte. Eventuelle reklamationer skal rettes til:

For at være berettiget til returnering og refusion skal du rapportere din sag inden for 24 timer efter levering af dine blomster og er underkastet en obligatorisk gennemgang og efterforskningsproces af vores kundesupportteam. Blomsterne skal også forblive på samme måde som leveret. Når du arkiverer din rapport, bedes du give os dit ordrenummer, flere billeder af det defekte produkt på det tidspunkt, du modtager produktet, og årsager til, hvorfor du beder om en tilbagebetaling eller refusion. I alle andre tilfælde er det modtagerens ansvar at pleje blomsterne, når de er blevet leveret.

En sådan reklamation skal finde sted senest første hverdag efter leveringsdagen, og vurderingen vil i alle tilfælde bero på varens art og naturlige holdbarhed. Ifølge Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 1 jf. § 7, stk. 2, nr. 1, er der ikke fortrydelsesret på køb af varer til husholdningens løbende forbrug, herunder  blomster.

 

 

0
    0
    Din Kurv